tatlipatatesmom bi de emzirmeyi her istediğinde kabul etmeyin, ama bunu sürdürün yani. Yemek saati geldiyse meme dye yıkıyorsa ortalığı,bırakın yırtsın,yemekten sora süt içebileceğini,yemek yemeden memeyi yani sütü vermeyeceğinizi kesin kararlı olduğunuzu belirterek vermeyin.benim kızım,bi göğsümü emerken,diğeriyşe oynar.Haliyle evdeyken problem değil ama otobüste dolmuşta istedi bu sefer, hayır dediğimde dolmuşu inletti.abartısız 5 10 dakika dolmuşta çığlık attı.Ama ben ona arabada veremeyeceğimi ancak evdeyken verebileceğimi söyledim ısrarla, tekrarladım söylediklerimi.sora sakinleşti oyun oynadık, dolmuşta.1 hafta sora tekrar dolmuşa bindik,ve gene istedi, hayır annecim, sadece evdeyken yapabiliriz dedim,inanırmısınız asla ikiletmedi o günden sora, artık ev haricinde hiç bir şekilde, iki mememi birden açmamı istemiyor.ve ben aynı şekil,yemek öncesi asla emzirmem, yemek yemediğinde yemeğni yemezsen maalesef bir soraki öğüne kadar süt de vermeyeceğimi söylerim ona.ona rağmen yemezse yemeği de önünden alırım,sütü de vermem asla. Bunu da arrık bildiği için. Az da olsa yer,ve sora süt faslına geçeriz.