Masalim Tazeanne53 canim ozellikle ilk bebegiyse herseyden fazla fazla almistir o yuzden en mantiklisi bez olur bence ben hic dusunmemistim arkadasim dogum yapti iyi fikir bende bez alayim
[silindi] Tazeanne53 bence alın şahsen birileri de keşke bize getirdeydi diyorum çok hora geçer ocağımıza 2 ay incir ağacı dikti bezler habire kaka yaptığı için