Hastaneye gittiğimde nişanım gelmişti açılmam 1 cm di sancılar düzenliydi. Doktor sen yarın öğleden sonra anca doğurursun dedi gece 23.00 gibi hastanedeydik. Odada bana bi serum taktılar işkillendim sordum birkaç kez rahatlaman için taktık bir şey değil korkma dediler ama sonrasında benim sancım hiç normal ilerlemedi. Açılmam aşırı hızlı oldu ağrılar da çok çok sık oldu öyle önce 15 dk da sonra azalmadı birden 1 dakika bile olmadan gelmeye başladı gece 04.45 te 9cm açıklıkla doktoru aradı ebeler acilen geldi. Ben aşağıda bebeğin başını hissediyordum korkunç bi ıkınma hissi gelmişti tabi doğum benim için tamamen ıkınma ve aşağı baskı şeklindeydi. Ikınmayı tutmak için çok zorladım kendimi doğuracaktım beni odadaki yatakla hızlıca doğumhaneye aldılar ilk ıkınmaya geldi bebeğim. Sonradan doktora sordum vermedik suni izotobik takmışız dedi ama sormadan verilmiş olabilir mi hızlı olsun diye? Annemin de doğumları hızlı ilerlermiş genelde ama o serum her normal doğumda veriliyor mu ki kızkardeşim de normal yaptı bana bir şey takmadılar diyor sadece damar yolu açık bırakıldı diyor