Kizlar apandisit şüphesi ile cuma gününden pazar akşamına kadar hastanede yattım bebeğime annem baktı formül mama verdik hastaneden çıkana kadar serum antibiyotik ve tok tutan serumlardan aldım ilaçlı tomografi çekildim o sırada emziremedim taburcu olurken doktor antibiyotik verdi o emzirmeme Uygun ilaç verdik bu ilaçla emzirebilirsjn dedi şimdi 2 gündür emziremedim dün akşam ve bu akşam sadece sagdim 2 gün toplasam 50 CC süt sagdim attım şimdi size sorum 3 aylık kızımı ne zaman emzirmeye başlayabilirim