Anneler merhaba 💗
Kızım 35 haftalik doğdu şuanda 2 ay 25 günlük 3 aylik diyelim .Uykuyu çok sever oldu gündüzleri uyumazdi simdi 2 saatte bir karnını doyurup yeniden uyuyor bir yandan cok şanslı olduğumu düşünüyorum sanki evde bebek yokmuş gibi işimi yemeğimi yapıyorum ama bir yandanda acaba normal mi diye düşünmeden edemiyorum benim gibi bebeği sadece acıkınca uyanan varmi 🐣