Merveee_94 bebegim 21 aylik doktorumuz hic bahsetmedi grip asisindan bize. Ama ben 10 yasinda vurulmustum bir sene sadece o kış hic hasta olmamiştım cok iyi gelmisti bana ama sonra bi daha olamadim aşı. Aslinda kendim icin olsam mi diye dusundum suan