Afr Arkadaşlar yurtdışında yaşıyorum doktora sorma fırsatım olmuyor 21 günlük bebeğim var sırtımı fena üşütmüşüm eşimde yakı bandı aldı taktık sonra araştırdım emzirme döneminde kullanılmamalıymış çocuğu gece boyunca emziemedim 2 biberon süt sağdım onada mama verdim sabah çıkardıktan sonra duş aldım emzirdim ama yinede çok tedirginim çocuğa geçtimi diye şimdi tekrar mama verdim bugün hiç sütümü vermesem mi 🤦🏻♀️ Lütfen bilgisi olan varsa yazabilirmi
Afr @gulertknn1 yaa her yerde gebelikte ve emzirme döneminde kullanmayın yazıyor e kullandım nekadar sonra emzirebileceğimi kimse yazmıyor😞😞😞
gulertknn1 Afr bence 8 saat bekle mama veriyosan o sürede sadece mama ver eğer vermiyosan daha önceden sağmış olduğun süt yok mu
Mduygum Bende ocakta dogum yaptim hatta epidural oldum igne yerim yan etki yapti bacagima vurdu 20 gun felcli gibi yuruyemedim kimildayamadim sirtimdan soguk aldim bende yaki yaktim gayette emzirdim bisi de olmadi yani Hatta doktorum agrikesici merhem surmektense yaki daha iyi sen yaki yak bebegi etkilemesin demisti Bi sknti olacagini sanmiyorm