Merhaba kizlar.
1 ay once 9 aylik kizima uyku egitimi verdim.
Cok zordu ama basardim. Desteksiz yatagina birakiyordum sabaha kadar uyuyordu hem de aglamadan.
Ama 2 haftadir dis bekliyoruz. Cok agrisi ve atesi oluyor gecelero 4-5kere uyaniyor ve uyaninca geri uykuya donemiyor. Butun uyku duzenimiz iptal oldu. Artik sallayarak uyutuyorum. Geceleri uyamdiginda susmazsa yanima aliyorum emzirerwk uyutuyorum. Agrisi var die kiyamiyorum 3 dis birden cikaricak cunku.
Bi taraftan da egitim bosa gitti diye de uzulmeden edemiyorum.
Tecrubesi olanlar yazabilir mi? Dis cikarma sonrasi eski duzene doner miyiz yoksa artik bu yeni duzene mi alisti sizce?
Tecrube edenler yazarsa sevinirim
Tesekkurler 🌹