Kızlar evde bızımle çok güzel oyun kurup oynuyor ama başka çocukla bıraraya gelınce hıc öyle degıl utanıyor yada kavga edıyor benım oyuncağım kavgası sizinkilerde boylemı genelde evde yada parkta vakıt gecırıyoruz ama baska çocuklarla bıaraya gelınce sessız sakın bırıne dönüşüyor ?