Ozlem2904 götürdüm canım doktor ama bir şey saptanmadı. Menenjit aşısı da iki gün üst üste ateş yapar mı bilemedim. Aslında geçen pazartesiden çarşambaya kadar 38 i geçmeyen ateş vardı ama bitmişti. Bu hafta pazartesi günü menenjit aşısı oldu ve 38.2 yi buldu ve bugün de yine akşam 18 sularında tekrardan ateşi çıktı acaba menenjit aşısı da yapar mı bilmiyorum 7 aylık ve henüz hiç dişimiz yok normal mi onu da bilmiyorum.