


Merhaba bugün 6. Ay kontrolünde doktor kızımın ayalarını içe doğru kastığını nörolojik bir problem olabileceğini söyledi bir bakar mısınız rica etsem moralim çok bozuldu kan tahlilleri de istedi onlarda da bir değer çok yüksek çıktı anlayan varsa onu da paylaşabilirim☹️