Gncdmrl Selamlar… Kizim 19 aylik menenjit asisi olarak sadece nimenrix oldu bu ay sonu bexsero olucak ama bexsero cok agir geciyormus yaptiran varsa soyleyebilirmi … Bebeginizde bexsero asisini hafif atlatan veya hic etkilenmeyen oldumu ?
Merveee_94 Gncdmrl 3. Ayda 5. Ayda bir de 13. Ayda oldu 38 dereceyi geçmeyen ateş oldu sadece başka bir etkisi de olmadı
DamlaTa Gncdmrl biz 3 ddoz yapıldık .ilk dozunda aşı olduktan 1 saat sonra 38e çıktı ateşi ilaç vermeden 1 saat içindede kendiliğinden düştü. Dozda ateş 2 saat sonra hafif 37.5 cıktı yarım saat inde kendiliğinden düştü. Dozda ise ateş hiç yapmadı sadece bacakta hafif şişlik oldu dokununca belli oluyordu, yürürken aksıyordu. Yürümesi 2 günde düzeldi. Şişlik yumru hernyse geçmesi 2 haftayı buldu. İlk dozumuz 8 aylıkken.. İkinci. Doz 10 aylık.. Üçüncü Doz 16 aylıkken olduk.
oglumubeklerken Gncdmrl 3.ayda ve 5.ayda 1.ve 2.dozunu olmuştu oğlum. Doktorumuz bu aşı biraz ağır diyip aşıdan hemen sonra karnını doyurtup calpol verdirmisti, o şekilde yaptım ve hiç sorun yaşamadık çok şükür, sizin bebeğiniz büyükmüş hem 🤲
Esra_Deva Gncdmrl hem bexsero hem de nimenrix tüm dozlarında dirençli ateş oldu. Bu yüzden ilk iki dozlardam sonra dr yönlendirmesi ile aşı sonrası hemen calpol veriyorum. Ona rağmen 39 u gördük. Son doz bexsero kaldı önümüzdeki ay
nessln Biz 2 hafta önce olduk 3. Ayda bexsero. Ve gerçekten ağır geçti ilk defa ateşi yükseldi. 38 oldu. O gece uyumadık resmen. Çok huzursuz ve huysuzdıu 😕
Mihra65 Bizde 3. Ayda olduk rota ve bexsero. 5 gün sonra ikinci dozlarimiz var ateş 38 oldu calpol verdim gün içerisinde huzursuzdu ama gece iyi uyudu.
Sebnem9 Gncdmrl dün oldu bebeğim 9 aylık. Hiç bir sıkıntı yaşamadık. Sadece bacağında ağrı oldu o kadar canım
Yenibirannecik Sebnem9 merhaba igne yerinde kızarıklık ve hafif serlik oldu mu acaba bende dun yaptirdim bexero ilk doz 13 aylik benim bebegim ama bugun igne yerinde oyle bisey gordum telas yaptim ya
Daphnesmom Gncdmrl biz de 3. Ayda bexero,hafif bi ateş ve huzursuzluk yaptı,çok şükür sonrasında gece ateşi çıkmadı kızımın
Bambamorhan Gncdmrl bizde bexero ilk dozu olduk iki ay öncesinde ikinci dozu olacağız toplam beş doz dedi doktor malum fiyatlar baya sarsıyor bu asıları kaç doz olabiliriz doktor ilk üç doz sonra iki doz dedi toplam 5 siz kaç doz oluyorsunuz