Kızlar bebeğim 23 ünde 11 aylık olcak sallanmadan uyumuyor desteksiz uyku vermeyi denedim beşikte katıla katıla ağlıyor dayanamıyorum alıyorum ayağımda salla dur yöntemi yapayım diyorum durduğum an kalkmaya çalışıyor ve bu iki haftadır yattıktan iki saat sonra ağlayarak uyanıyor tekrar ayağıma alıp sallamadan uyumuyor sallarken de bi saati buluyor dalması karnı tok gazı yok altı temiz önceden de böyleydi ama arada düzeliyordu diş çıkarıyordu şuan diş belirtisi de yok eşim cezaevine girdi postu açmıştım kaldırıldı (tekrar tekrar niye içeri girdi diye sormayın konu o değil) o içeri girdiğinden beri çocuk da böyle oldu acaba onun yokluğunu mu hissediyordur