merwee89 oturuyor bir süre çünkü 4. Ayda destekli oturttuk doktorumuz söyledi. Sonra hep emzirme yastığını karnına koydum önden destekledim bir oyuncağa uzanırsa düşüyor elbet ama bir süre oturabiliyor. Lakin ek gıdayı oturarak yemek istemiyor yatır illa diyor elinde bir oyuncak olursa oh ne ala. benim kızımda da hiç emekleme çabası yok mesela, bir şeye ilgili oluyorlar başka şeyleri yapmıyorlar. Çok kurnazlar çok🥹