Yusufunannesi97 çok geçmiş olsun boyutunu iyi ayarlayınca sorun olmadı bizde birde kestiğimiz yeri kıvırdık iyice batmasın diye zaten pipisi bardağın ortasında boşta kalıyor bardağın boyutundanda bezde değmiyordu koyduktan sonra kaymamasına dikkat edin kayıyorsa belki deyip rahatsız ediyordur