2 yıllık ünv mezunuyum eşimde soruyor evden çalışamaz mısın varmı öyle iş falan diyor bende evde tıkıldım kaldım diye çok üzülüyorum arkadaşlarım hep bir şeyler yapıyo kimisi çalışıyo kimisi evden bişeler yapıyor vs bende çalışmak istiyorum ama çağrı merkezi vs yapamam 2 çocuklu oldum daha farklı evden bilgisayar la çalışabileceğim bir iş varmıdır acaba