Pediatrihemsiresianne Kuzeytoo ben emziriyordum canım 7 aylıkken birden kestim. 1 haftada falan alıştı. İlk gece 2 saat direndi ama dayandım su teklif ettim çok ağlarsa kucağıma aldım konuştum annecim sabah olunca yemek yicez meme vericem falan diye eşim de destek oldu kucakta mayışınca yerine bıraktım her uyanmaya aynı şekilde yaptım. Şimdi 8+19 olduk çok şükür elhamdulillah gece 23.00-00.00 arası emziriyorum yatıyorum sabah zaten çok erken kalkıyor oğlum 6.30 gibi güne başlıyoruz. Kararlı sabırlı ve tutarlı olursanız başarırsınız inşallah anneliğin her şeyi zor ya valla 😃🥰 kolaylıklar dilerim
Birminikannesiyim Kuzeytoo uyumadan önce güzelce doyuruyirum gece artık vermiyorum arada uyandığında su veriyorum biraz içip uyuyo
Pelusbattaniye Benim bebeğim mama içiyordu. 1 aylık bir süre içinde miktarını azalta azalta, sonlara doğru mamayı az, suyu çok koyarak öyle öyle bıraktım. Uyanırsa da su teklif ettim. Ama emziriyorsaniz bilemiyorum 🌸😊
Kuzeytoo Pelusbattaniye yok ben de emzirmiyorum mama veriyorum 2 kez ama doktorum bırakabilirsin dedi ama kuzeyto asla kabul etmiyor . Ben de acaba acıkıyor mu diyorum akşam 9-30 da uyuyor sabaha kadar dayanabilir mi cidden ondan emin olamıyorum. Suyu da kabul etmiyor. Sizinki hemen kabul etti mi yaaa biraz ayrıntı verme şansınız var mı kaç aylıkken denediniz
Pelusbattaniye Kuzeytoo 13 aylıkken gündüz verdiğim mamayı 1 hafta içinde bıraktım. Doktor artık mamaya gerek yok demişti. Ondan sonra da azar azar mama miktarını azalttım. Atıyorum 200 se 180 yaptim 4-5 gun öyle verdim. Sonra azıcık daha azalttım. 90 ml ye inice mama miktarını azalttım. Gün gün 30a düşürdüm ve sonra bir anda bıraktım. Pipetli sulugundan istemezse alistirma bardagiyla verdim suyu. Onu istemezse pipetlinin kapağını çıkarıp bardakmis gibi verdim alıştı
Irmakprensesinannesi Kuzeytoo valla size şöyle soyluyin akşam 9:30 ta uyup gece sabah karşı 4 5 gibi uyanıyorsa çok nrml diyebilirim açıkmasi biz yetişkinler gibi sabah kadr uyumasını beklemek zor olur mama içsin bebk açlığı tokluğu bilir çünkü hee geçe çok sık sık uyanıyorsa özamn alışkanlıktır kızım 13 aylık 9:30-10 gibi uyur sabh 8 gibi kalkar genlde ve sabah karşı 4 5 gibi uyanir mama icer 1 sat içinde tekrar uykuya dalar ve doktrorumuza sorduğumda çok nrml demisti ama sık sık uyanması sorun du dedi ama kziim açsa uyanır aç deilse uyur nettir çünkü uykusuzluğa ve açlığa gelen bir bebek deil mesela genlse akşam 8 de yemek yer 9-9:30 da mam icer uyur sabah kdr uyanmaz ama ben de 1 kere de olsa da sabaha karşı uyanır bana sarılır mama icer uyur besiginde tekrar
Kuzeytoo Pediatrihemsiresianne çok teşekkür ederim umarım ben de sizin gibi başarılı olurum 🧿🤍 çok zor ama en güzel serüven 🧸✨
Pediatrihemsiresianne Kuzeytoo tabii canım zor ama bir o kadar güzel tarifi yok bu duygunun en güzel iyi ki onlar🌺💐🤲🤲