Kızım 10 aylık. 3 gün ateşi oldu stabil şekilde ve 3 gün boyunca sabahları emdikten sonra kustu hem de fışkırırcasına. Sonra da dişi patladı zaten. İshali de var keza aynı şekilde. Oğlumda bunları hiç yaşamamıştık ama kızımda bütün diş belirtileri aynı anda çıktı.