41+5 te sabah 6da suyum geldi. Evi toparladım duş alsım Kur’an okudum saat 10.30 gibi hastaneye gittik. Suyum sürekli geliyordu açılma sıfırdı. Yatışım yapılıp suni sancı verdiler tam 12 saat ve açılmam 1.5 cm oldu sadece. Benim haykırışları bebeğim kalp atışını net alınamaması sonucu sezeryana alındım. Unutamadığı tek ağrı, eşim anons edilmiş imza için, hasta bakıcıyla üstümü giydirip beni tekerlekli sandalyeye oturttular. Meğer çocuğun başı kitlemiş ama açılmam olmuyormuş. Allah’ım o nasıl acıydı. Hasta bakıcısına yalvardım emekleyerek gideyim diye kalkmama izin vermediler. Belki 1 dk sürmüştür ameliyathaneye gitmem ama ne 1 dakikaydı. Sonrası bebişimmm ah kalbim benim onun için herşeye değerdi. Ama normal doğum akıl karı değil. Sezeryanında sonrası zor bilemedim :)