Baranesra Gögüs sızlamqsına ne iyi gelir lütfen yazarmısınız çok acil çok sızlıyo sancı gibi giriyo sebebi nedir acaba
Birkucukeylulmeselesi Baranesra ne kadarlık annesiniz mastit falan olmasın benim kızımda da ilk zamanlar oluyordu şimdi de 15 günlüğüz ikinci olduğu için ucuda vardı çabuk emdi çabukta düzene girdi geçti sayılır ama arada tüm damarlara ağrı sızı giriyo sanki
Baranesra Aslihan95 normalde oluyo emzirdikten sonrada agrı giriyo belli bi süre sonra gidiyo geri geliyo
Birkucukeylulmeselesi Baranesra sütün düzene girdiyse sürekli şişme vs olmuyorsa başka bir sebepten olabilir canm
Aslihan95 Baranesra benimde öyle süt kanalları çalıştığı için sanırım memelerimiz boşalıyor ya yerine yeni sütler geliyor
Birkucukeylulmeselesi Baranesra olur canım yaraysa benimkide yarık kızım düzeltemedi öyle emdi ve evet o göğsüm sızlıyo benimde