Mlktn alır yahu neden almasın😊 biz millet olarak seviyoruz göz korkutmayı. Çevremdeki herkes meme+biberonla besledi, kimsenin bebeği yok ben biberon sevdim meme almam demedi. Bu arada benim bebeğim sarılık oldu 2 günlükken, önce kaşık biberonla besledim aynı korkudan ertesi gün yoğun bakıma yatırdık dayadılar eski tip biberonu fazla seçeceğim kalmadı yani😂 ama bizimki de memeden hiç vazgeçmedi çok şükür. Korkutmayın lütfen kendinizi, çok huzursuzsanız ebebekte falan kaşık biberon satılıyor sanıyorum 90 TL gibiydi fiyatı da