Şimdi sana benim sürecimi anlatayım. Oğlum doğana kadar içmedim ve doğdu kuvoze aldılar eşime ver bir sigara dedim ağlarken içtim sonra başka sıkıntılar oldu 2 3 tane diye diye başladım yine lanet sigaraya. Sonuç mu ne oldu 3. Aydan 8. Aya kadar meme reddi savaşı verdik ve ağlaya ağlaya biraktirdim memeyi emmek istemiyordu çünkü artık. Evet 3. Ayında oğlum hamile kaldım bunun en çok etkisi var ama sigaranın da bir o kadar etkisi var. Ne yaşamış olursan ol senin ve bebeğinin sağlığı için yapma bacım. 1 2 derken 3 4 oluyor ve sonra bu lanet sigaraya tekrar başlıyorsun maalesef. Aslında bize iyi gelmiyor tam tersi zehirliyor ve bizde kanıyoruz buna. İnan ve basar. 🌸