Deletedmom110 hayır her türlü diş çekimi kanal tedavisi işlemi yaptırabilir siniz. Oğlum 10 aylik Doğum dan sonra 2 kez diş çekimi 1 kez de kanal tedavisi yaptırdım yoksa o ağrılar çekilecek gibi değil hatta bi dişim apse yapmıştı çektirmeden önce 1 hafta kadar antibiyotik kullanmıştım çok şükür oğlumda hiç bir sıkıntı olmadı bende çok tedirgin olmuştum işlem bittikten sonra direk çıkıp oğlumu yine emzirmeye devam etmiştim. Doktoruma 50 kez sordum heralde ben emziriyorum bi sıkıntı olmaz demi diye artık doktor bile sıkılmıştı benden en son gittiğimde daha ben kapidan girer girmez tmm biliyorum senin çocuğun var emziriyosun diye benle dalga gecmisti 😊😊