Duygu0707 Hersey yasak bugün sütümün iyice azaldığını farkettim bebegim de emmek istemiyor cözümünüz nedir ? Napcagımı sasrdm artık 😒
Kucukhobby Duygu0707 ben solgar almıştım vitamin takviyesi kullandım. Günde 3 litre su içtim. Sabahları tahin pekmez tahin helvası ve yeşillik yedim bol bol. Hiç bi değişim olmadı sütümde azalma gibi
Birfindikannesi Duygu0707 incir ve badem tüketebilirsiniz sık sık . Bşrde humana still tea işe yarıyor. Bana doktor önermişti. Kaç aylık? İlk aylarda süt arttırması kolay oluyor.
incismom Duygu0707 hergün mutlaka kuru börülce salatası yiyorum bol soğanlı. Sütü artırıyor. Ben de tatlısızlıktan ölücem
Esrasemra Duygu0707 sakın doğmuyor kilo almıyor diye mamaya muhtaç olmabrnim gibi o hatayı yapmayın hemen beslak damla al iki üç gün sonra faydasını gördüm acayip süt yapıyor inşallah sendede işe yarar sütün bol olunca bebeğinin kilo aldığını fark edeceksin bana doktorum al demişti ben kullanmadım düzenli 1 ay hiç kilo almıyor du süt az olunca kilosu durdu tekrar damlaya başladım çok pişmanım şimdi göğüslerim ağrıyor sağım yapıyorum o derece
Duygu0707 3 aylık 🥹 cok üzülüyorum 🥹🥹 hurma yoyprum humana iciyorum tahin pekmez yıyorum , kusması da fazla psikolojim yerle bir 20 günde 200 gr almıstı kusmaktan yavrum 🥹🥹 napcagmı sasrdım artık
Kucukhobby Duygu0707 diyete ne zaöan başladınız? 1 aydan sonra kusmalar tamamen bitmişti bizde. Sabredin. Diyetten önce 1 ayda 400 gram alıyordu. Diyet işe yaradıktan sonra 1 kilo 1 kilo aldı
Lahe12 Duygu0707 tahin pekmezin bir sıkıntısı yok dimi yani yenilebilir… bizim de süt et ve buğdaya alerjimiz var
SunnyG Bol su, uyku, stressiz hayat… sütü en iyi bunlar arttırır. Bunlar yoksa damardan incir badem de alsan işe yaramaz
Esrasemra Duygu0707 bence emzireceksen mamayı bırak zaten 1 ay sonra seni memeyi istemeyecek damak tatlarını ayırt edecek başımda şuan HEMSİREmizi dinlemedim çok pişmanım çok çekersin benim gibi olma biberonu bırak damlayı al düzenli olarak kullan bol bol emzir emzirdikce memen dibine kadar boşaltki süt üretimin bol olsun Tam zamanı üzüm yeee bol bol dere otu semizotu günlük (kayısı üzüm hem siyah hem sarı Kurusu ) beraber hoşaf iç her gün yemeklerin yanında doktor demişti