Merhabalar 21 aylık kızım ctesi gününden beri once kusma sonra ishal şeklinde rahatsizlanmisti. Pazar kusma kesildi ishal devam etti. İlk
Günden probiyotik başladım. İlk gün iki ikinci gün uç ve üçüncü gün uç kere ishal şeklinde yaptı kusmasıda durduğu ve bol bol emdiği için doktora götürmedim şikayetler artsaydi götürecektim. Bugun dışında istahi hic yoktu. Sıvı beslendi ve bol emzirme. Arada muz elma vs. Bugun hic büyüğünü yapmadı. Sabah 6 da ve simdi cok ağlıyor. Zor sakinleştirdim. Karnı elleyince sert gibi geldi. Acaba şimdide kabiz mi oldu? Once ishal sonra kabizlik yaşayan anneler bana yardımcı olabilir msiiniz ? Karnına Hindistan cevizi yağı sürüp masaj yapıyorum. Baska neler yapabilirim