Kızlar oğlum 17 aylık sabah uyaniyo ağlamaya başlıyo sürekli ağlıyo normal bi ağlama da değil sesi gidiyo artık yalan yaptığı cok belli olmiycak şeyler istiyo çaydanlığa elini sokmak istiyo sicak olduğunu anlasın diye dışına ellemesine izin verdim bile bile daha çok elliyo sürekli yalandan ağlıyo hele istediği olmasın kiyameti kopariyo bu yüzden uyku düzeni de kuramadık uykusuzluk da maf ediyo iyce ne yapayim her istediğini yapayım mı yoksa birakaym ağlasın mı esime cok düşkün oda her dakika ilgilenemiyo bu sefer adama bağırıyorum vallahi psikolojim bozuldu bu ağlamalarından bana bi yol gösterin