
Doktorumuza fotoğraf attık alerji olabilir dedi ama o da tam anlamadı. Fotoğrafta daha hafif çıkmış ama normalde bildiğiniz ergen sivilceleri gibi kocaman ve içi iltihaplı. Burnu full bu tarz sivilcelerle kaplı. Biraz göz kapaında da var. Aşırı ağrılı ve kaşıntılı. Başına gelen var mı bu ne ya böyle alerji mi olur??