Benım de öyle olmustu bastırın morluk olan kısma eğer agrı fılan yoksa hemen hemetoloji bölümüne gıdın. Beyaz kanım düşmüş benımde. Korkutmak ıstemem ama lösemi olmamdan korkmuştu doktor. Tabı bu bahsettıgım 10 yıl önce oldu. Acılen kan degerlerınıze baktırın