Bizimde olmuştu canım yakma işlemi yapıcam dedi doktor Bi kaç kez gerekebilir dedi hemen geçmeyebilir ama bizim ilk yakmadan sonra kurudu bidaha işlem yapılmadı 1 2 kere hafif kızarıklık görünce temizleme suyu var ondan sıktım geçti çok şükür Bi sıkıntın yaşamadık i