Aysnrgul Merhaba sevgili anneler. 20 gün önce sezeryan doğum yaptım fakat 2 gündür sağ kasığımda bir ağrı var , dikiş yerlerimin etrafı da şiş duruyor. Bu durum normal mi? Yoksa doktora mı gitmeliyim?