Sedayun13 Merhaba kızlar kızıma yatak aldık ama kızım 2 defa filan ancak uyumuştur içinde satılık ben kendim 4000 bine almıştım 3500 Suan satabilirim isteyen varsa içinde yatağı cıbinligi yorganı çarşafında dahilinde 🫶🫶
serebro Sedayun13 kusura bakmayın da aynı besigi yatak dahil 650₺ gibi bir fiyata almıştım evet gayet geniş kullanışlı ama 4000 alsanız bile 2.el durumunda olduğu için hemen hemen yarı fiyatına olmalı. Biraz pahalı geldi.
Rosequeen1 Sedayun13 ya bi beşiğe 3500 lira istenir mi siz şaka mısınız? 4 bine nerden aldınız allah aşkına. https://www.civilim.com/baby-darling-sansa-mese-buyuyen-besik-847?gclid=CjwKCAjw1ICZBhAzEiwAFfvFhPREo3Iz8axoy8W-2qTvlSxruMb7fKmYj-jQDhR9gfkYlvEJAnBtTRoCVz4QAvD_BwE Daha hiç araştırmadan googlea beşik yazdım daha ucuzu çıktı. Ne diyebilirim ki
Sedayun13 Rosequeen1 hanım efendi ben bi mobilyasından aldım ve ben burda kimseyi kaziklamaha çalışmam öyle bi niyetim yok benim aldığım beşiğin haznesi kocaman yani bi çocuk 3 yaşına kadar da kullanır üstelik tek bi yatas 1500 tl gidip bakın bakalım civildeki yatağa büyüklüğüne küçüklüğüne bilip bilmeden konuşmayın