tarcinnn Rota aşısını 3. Ay yaptırdık 3 ayda da oluyor ve 3.ay sağlık ocağının yaptığı bir aşı yok , neden 2. Ay yaptırıyorsunuz ? 2 .ay aşısı ağır biraz hem kol hem bacaktan oluyor bence rota aşısını almadıysanız 3 ay yaptırın en azından sadece onu olur o ay yoksa ağır gelebilir benim fikrimce aynı gün bir sürü aşı olmuş olcak bebiş yinede siz bilirsiniz 🥰