DenizAybars Arkadaşlar bebeğim şuan 48 günlük yaklaşık bi aydır uyurken ikiniyor geriniyor ve zorlaniyor bu bazen tüm gece sürüyor ne yapcam bilmiyorum acı çekiyormuş gibi hissediyorum. Bana yardımcı olur musunuz. Neden böyle oluyor olabilir ??
Hediye__ DenizAybars gaz canm bendede aynıydı bio gaia kullandik geçti şimdi nurse harveys kullanıyorum mucize bi ilac vallahi
Metesra Benim oğlum da 4 buçuk aylık olana kadar hep öyleydi, sonra yavaş yavaş azaldı. Sanırım sindirim sistemi geliştikçe düzeliyor
DenizAybars @Deletedmom_68 @Metesra Evet gaz damlası kullandim bir ay doktor artık kullanma deyince bıraktım. Ama kullanırken de bu şekilde şikayeti oluyordu