4 aylık oğlum bir süredir emerken geri çekiliyo tekrar tutuyo ağlamaya başlıyor kıpır kıpır eli ayağı durmuyo dikkatini dağıtıp tekrar emzirmeye çalışıyorum veya ayakta gezerek emziriyorum bu beni hayli yoruyor artık neden böyle meme reddi mi yaşıyoruz, diş mi, nesi var anlamadım 🤔