evlatcan Emine555 benimki 5 aylık. hemen büyüse diyorum çünkü takatim kalmadı, yaramaz, mız mız, sürekli ağlıyor. Artı kasımda 3 yaşına girecek oğlum var. 🌺
Irmakprensesinannesi Emine555 valla benim prenses 13 ay 8 günlügiz bizde 1 sene nasıl geçti anlamadim
Veragillerden 9 ay 9 günlük… Dediğiniz gibi zaman çok çabuk geçiyor. Her halini ilk doğduğu anları çok özlüyorum. Gözyaşım pıt… Doğum günümüz ikimizin de aralıkta.💜
evlatcan BinnurunDEFNEsi uykuları iyiydi 2 haftadır ne gece ne sabah 10 dakika da bir kalkıyor. Atak mı acaba 5. Ayda atak varmı ki.
Deletedmom_54 Babypolat sağlıkla büyüsün ömrü bereketli olsun inşallah ilk 3 ay biraz zorlanıyo ama inanın o zamanları özlüyorsunuz bebeğiniz büyüdükçe kızım 6 aylık ben şimdiden o miniş hallerini özlüyorum bazen ağlıyorum dayanamayıp cpk agır depresyon geçirmiştim herşey aklımda hayal meyal suanda
BinnurunDEFNEsi evlatcan wardir cnm ataklar bitmez bizimkide oledi 4 aydan sonra çocuk gece memeden başka uyumuyo saat başı kalktığı oluyo bide dişleri cikcak ondan yapiyo bnmki
Citlenbigim22 Emine555 10 ay 4 günlük 40 dk sonra 10 ay 5 günlük olacağız bizimde kasımda doğum günümüz çok heyecanlıyım