Alyaa Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 6 aylık olacak doğduğundan beri arabada hiç durmuyor. Ne bebek arabası ne normal araba. 2 saatlik bi mesafeye gitmemiz gerekiyor. Bildiğinz sakinleştirici veya uyumasına yardımcı olacak ne kullanabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim arbada çatlıyo çünkü😥 Şimdiden teşekkür ederim
Buse93 Alyaa benim bebeğimde doğduğu günden beri aynı neredeyse 5 aylık olacak ben oyuncaklarla oyalıyorum telefon dan bebek şarkıları açıyorum valla bir çaresini bulamadım bir süre sonra uyuyor yorulup. Öyle sakinleştirici ekstra birşey yok maalesef
Lavinn Alyaa benim bebeğimde kolikti yaklaşık 6 saatlik yol gitmemiz gerekiyordu çok ağlamaya başlayınca daha arabaya biner binmez doktorumuza gittik fitil vermişti sonra yol boyu uyudu nerdeyse doktorunuza bu konuda danışabilirsiniz
endegerlimoglumm bende şurada bekliyim benimkide arabayı sevmiyo. ne hikmetse bazen öne bindiriyorum denemek amacli susuyo 😂😂😂 bi kere uyku saatine denk getirip uyutup cikmistim yola uykusuna denk getirebilirsin
Alyaa endegerlimoglumm uykusu o kadar hafif ki. Her bebek arabada dururmuş araba salladkça susarmış benmkide salladkça uyanıyo😥😥😥
Murez Ay bizimki de durmuyor ya ben anlamadım elalemin bebesi arabaya binince bayılır uyur bizimki yırtınıyo yolculuk cehenneme dönüyor 😐😐 ben yol boyu hep memede tutuyorum başka çözüm bilmiyorum