Kizlar evim çok sıcak bebeğim Haziran doğumlu yani tam yaza denk geldi evim güney cephesi heryeri güneş alıyor cehennnem gibi ve bebeğim 3 aylık uyumuyor evde durmuyor sıcaktan dışarı çıkarıyorum banyo yaptırıyorum her gün ama yinede rahatlamiyor eşim vardiyalı çalışıyor gece gündüz yanımda kimse yok bende sıcaklara evin dağınıklığına dayanamıyorum surekli ağlıyor uyumuyor diye yeter artık ya uyu vs diye söyleniyorum ama asla onun yüzüne bakıp kızmıyorum kendi kendime kiziyorum sesim yükseliyor sonra sabaha kadar ağlıyorum 😢😢