selim-im Kızlar iki yaşındaki oğluma panduf alıcam malum önümüz kış şöyle terletmeyen sıcak tutan ayaktan kolay çıkmayan kullanıpta memnun kaldığınız panduf / ev ayakkabısı varsa tavsiyelerinizi bekliyorum ( kokopatik hariç )
kuzey-21 selim-im https://ty.gl/ghdr8n1m3o Ben bunu kullanıyorum çok memnunum bi bakın isterseniz. Geçen sene de kullandım. Bu sene de kullanıyorum oğluma
Fenty selim-im Bunun 28 numarasını oğluma aldım çok güzel çıplak ayakla çok kalınca biraz terletiyor ama kışın çorapla giydirince sıcak tutuyor. https://ty.gl/nw4b4193fw
Mommy_ selim-im Kokopatik demek için gelmiştim aslında 😅 Ella bona da güzel oluyor bu arada. İkisini de kullandım.
DamlaTa selim-im ay bende burada bekleyim, oğlum 28 aylık ama ayak numarası büyük 26 giyiyor şimdi, ellabona almak istiyorum ama ayağına uymaz dize tavsiye edebilirim uyarsa. Arkadaş atmıs zaten link size
selim-im kuzey-21 biliyorum bunu 24-36 aya kadar var ya ama oğlumu olur mu bilmiyorum oğlum da 26 aylık ama biraz toplu bir çocuk siz kaç numara kullanıyorsunuz ve çocuğunuz kaç aylık.
kuzey-21 selim-im ben geçen sene aldım. Ozaman 12.18 ay almıştım. Oğlumun ayakları küçük bu senede giysin diye büyük almıştım. Ozamanlar 8-9 aylıktı. Şimdi 19 aylık denedim oluyor. Dediğim gibi ayakları küçük. Zaten cmler yazıyor bi bakın isterseniz. Normal pandufta kullandım onlar hep çıkıyor ayağından bunlardan ben çok memnunum