Gündüz uykusu eskiden iyiydi 3 kez kısa da olsa uyurdu simdi sabah aksam oldu. Aksamlari uyumaya yakın kopuyor kıyamet. Çok ağlıyor zaten 2 aydir da hic bisey yemiyor iştahsız. Uykusu var ama çok ağlıyor emmek istemiyor zor sakinlestiriyorum. 2 gündür çok zorlaştı. Pedifen bile işe yaramıyor artık. Peşpeşe diş çıkarıyor biliyorum ama 2 gündür tam kabus. Gündüz uyutmakta sorun yok akşamı kötü.