denizkabugu58 4 aylık 6 kilo kızım prematüre doğdu. Sütüm az olduğu için çoğunlukla mama içiriyorum zaten çok iştahlı bi bebek hiç olmadı ama 10 gündür aslaaa yemek istemiyor biberon verdiğim an kıyametler koparıyo diliyle itiyo bir yudum bile içemeden buz gibi oluyo mama. 4 saat geçiyo 5 saat. Yine yok. Acıkmazmı bi bebek yaa! Keyfide yerinde üstelik. Çok yoruldum başına gelen var mı lütfen birşey söyleyin psikolojim altüst oldu kendimden alıyorum hırsımı saç baş yoluyorum yok sinirim geçmiyo bitmiş durumdayım 😔
tazeanneeeee denizkabugu58 benim bebeğim de prematüre 2400 doğdu 4 aylık 6 kg sizin bebeğiniz gibi. 4. ay atağında yeme reddi olabiliyormuş kızım sadece anne sütüyle besleniyor ve sürekli itiş kakış emziriyorum savaşıyoruz resmen. sabredicez başka çaremiz yok maalesef
Nryysl denizkabugu58 Benim kızım da 5 aylik olmaya 1 hafta kaldı aynı şeyler 4.ayda yaşanıyor meme mama reddi ben çözümü biberon ucunu tatlı bir şeye batırıp ağzına veriyordum ya da hiç zorlamadan sürekli olarak mamayi teklif ediyordum. Mama sogumamasi için sıcak su kabında masanın ısısını kaybetmemesi sağlayabilirsiniz. Bir diger yöntem de uyurken rüya öğünü gibi mamayi uyurken icirmeyi deneyin.
123ilker_annesi denizkabugu58 bizim ilâhımızın içinden büyük şırınga çıkmıştı mama istemediği an şiringayla besliyorum o şiringayi seviyor onda ne versem içer o yüzden kurtaricim gibi sizde değişiklik yapın bence ise yarıyor biberonu itse şırınga mamayı yemede mama degisikliligi yapiyorum bazen çocuklarda aynı şeyden sıkılıyor ben 3 çeşit mama kullanıyorum aynı marka ama içeriği farklı mesela pirinçli 4 meyveli birde sade mamamız var değiştirerek veriyorum sizde deneyin bence
tazeanneeeee M16 prematüre olması için kiloya değil doğduğu hafta dikkate alınıyor benim bebeğim 34. haftada doğdu
MasalBilge Benim bebeğim doğduğu günden beri hiçbir şekilde ne mama ne anne sütü istemiyor 5 ay 8 günlük bunun için hastanede bile kaldık ama bir çare bulamadım şırıngayla besliyorum artık ama sizinki atak zamanı gibi bundan önce içiyormuş çünkü
2YildizAnnesi MasalBilge allah yardimciniz olsun, cok iyi anliyorum sizi. Benim ilk cocugumda öyleydi ikinciside yine ayni yolda ilerlemeye basladi. ne anne sütü ne mama ne ek gida .
denizkabugu58 @MasalBilge Allah yardımcınız olsun 5 ay boyunca yemedi mi niye böyle yapıyorlar hiç anlamıyorum çok zormuş bebek bakmak çok zorr 😔
MasalBilge denizkabugu58 az az kendini kandıracak kadar içip bırakıyor ben ısrarcı olmasam o şekilde günlerini geçiriyor benim ısrarım ve inatçılığımla mamaları bitirtiyor bazen biberonu görünce ağlıyor mendili çenesinin altına koyunca kafasını çeviriyor keşke benim bebeğim de böyle 1 2 hafta meme mama reddi yapsaydıd geçseydi diyorum hep ama maalesef
MasalBilge Nryysl şöyle söyleyim doğum yaptım sütüm direk geldi ama tutmadı göğsümü akşam 9.30 da doğum yaptım gece 4 e kadar uğraştık ama istemedi eşim aptamil mama aldı ilk 1 hafta azar azar içti sonrasında karnından gurultulat gelmeye başladı bide cok zor içiyordu doktorumuz hipp combiotic kullanın dedi ona geçtik 1hafta sonra yine aynı şikayetler bu seferde sma ya geçirdiler sonrasında reflüsü olduğunu öğrendik antireflü mama kullanmaya başladık o günden beri aptamil AR kullanıyoruz ama ne kullanmak ağlaya ağlaya içiriyorum çocuğuma mama saatleri geldiği an tüylerim diken diken oluyor o kadar üzülüyorumki bebeğimi ağlatarak beslemeye çalışıyorum son çare uyutmaya çalışıyorum ayağımda sallayarak sonrasında içiriyorum çünkü uyurken uyku sersemi içiyor bilmiyorum ne zaman geçecek ama gerçekten o kadar yoruldum ki çok sevdiğim Bi işim vardı işten çıktım çünkü benim bebeğime benden başkası bakamaz annem kayınvalideme bile mamasını içiremiyor aç kalırdı bebeğim mecbur kaldım
denizkabugu58 @Nryysl uyurken meme veriyorum ama gündüz çok sütüm olmuyo ama anlamadım aç olsa yıkardı heralde ortalığı keyfi yerinde gülücükler saçıyor zorla yedirmeye mi çalışmalıyım acıkana kadar beklemelimiyim bazen 5 saati buluyor iyice allak bullak oldum
Nryysl denizkabugu58 Bazı bebekler belli sebepten dolayı(uyku,gaz,huzursuzluk,atak,diş) aç bile olsa yemek istemez ama gelişimi kilosu iyiyse belki iştahı çok olmayabilir ya da yeterince tok tutuyorda olabilir.
Nryysl MasalBilge Üzgünüm baya geç dönüş oldu. Gaz sorunu var mı acaba benim bebeğim de yemek istemezdi. Sezar yenden dolayı sütüm geç geldi sonra memenin birini reddetti gaz sancısından aç olsa bile ememedi sonra da o memeyi de reddetti ben ilk günden beri mama verdim doktor demişti kan şekeri düştüğü için
Melek11111 denizkabugu58 aynı durumu kaç aydır çekiyorum.Şuan 5 aylık kaşık mamasına geçtik onu yiyor seviyor sende kaşık maması dene