Elf77 maalesef aylık ödemeler bu sefer.sozlesme imzalanmasi ile beraber başlıyormuş hem sitesinde yazıyor hemde demin CNN Türke TOKİ baskani bağlandı ve sözleşme imzalanması ile beraber ödeme başlayacak zaten hemen bitiricez dedi zam oranını da sabit tutucaz enflasyon çok dalgalı çıkabiliyor oyuzden halk zor durumda kalmasın diye memur zammı yerine %25 gibi bir orana sabitlicez dedi tabi sonra bir değişiklik olurmu bilemem ama demin tvda bu açıklamayı yaptı..