Fdme bahsettiğiniz şey ancak şu şekilde olur. Elazığ da deprem yüzünden bir sürü TOKİ yapıldı oturmak istemeyen evi beğenmeyen hak sahipliğini para karşılığı sattı ancak taksitler bitene kadar tapu devri olmuyor bu yüzden noter huzurunda sözleşme yapıyorlar. ne kadar doğru bilemem ama noter kabul ettiğine göre bı geverliligi vardır mutlaka. bu şekilde yapan binlerce kişi var şu an