01esra Kızlar bebeğim 4 aylık.Bu aralar kucağımda uyuyor, yatağına koyduğum an uyanıyor.Hem gece hem gündüz çok zorluyor beni.Çok yavaş koyuyorum ama yok yine uyanıyor, kucağıma aldığımda hemem uykuya geri dönüyor.Tavsiyeleriniz var mı?
ipekkizinanasi Ayyynı benim bebişim gibi. Emzik de almadı. Son çare yatarak emzirmeye başladım yatakta uyuyup kalıyor