Merhaba hayırlı olsn sezeryandan sonra brz gecıke bılıyo tavsıyem sağma makınalarıı var hastane tipi kiralanabiliyo ondan kıralayın surekli sağın oyle cabuk gelıyo mama da arkasında ölcek yazıyo 30ml bir ölçekti sanırım yapacağınız ml göre mama atıyosunz arkasındakı talımatlara uyun kendınızı uzmesın sakın olun gelecwk suttunuz sık sık emzırın sut yok emmıyo dıye emzırmemezlıkmyapmayın sonra sutunuz gelır bebek alısamaz ben bebeğimi hep mamayla buyuttum çnkü dutum çok azdı bebeğimde ememıyodu gogus ucum yok dıye bunu kafaya taktım çok ağladım bıgun bi kalktım sutum tamamen kesılmıs size tavsıyem sakın olun mama da kotu bısey değil verın zatıflamasn sarılık olur aç kalırsa ve sunu unutmayın hersey duzene girecek ve guzel gunler gelecek kolık bebek annesı olarak 2.5yastan bıldırıyorum guzl gunler sznle olsun❣️