Bizde daha önce odadan çıkıp yalnız kaldığında vs ağlaması vardı ama bu aralar daha yoğun yaşıyoruz bu durumu. yanından kalkar kalkmaz ağlıyor huzursuz hiçbir şekilde tek basına bırakıp lavaboya bile gidemiyorum sürekli yanında büyük birisini istiyor kucakta olmak istiyor.