Gerekyok Merhabalar Kızım 11 aylık emerken ve uykuya geçişte kulağını tutuyor kulağımı agriyor acaba gün içinde huysuzlugu da yok sadece uyumak istemiyor sizce doktora götürmeli mıyım
Ahlasbebekveannesi Gerekyok bi donem benim oğlum da yapiyordu doktor muayenesinde herseyi normal çıkmıştı bazi bebekler emerken keyif yapiyorlarmis o şekilde kulaklari ile oynarken oyle söylemişti doktorumuz
smphlevn Gerekyok biz size göre daha ufağız 5 aylık ama doktora sorduğumda uyku tepkimesi demişti. Uykusu varsa bebekler kulaklarıyla oynarmış, kulak ağrısı içinde eğerki siz dokununca ağlıyorsa kulağı ağrıyor yada iltihap var demekmiş
Pastaneusuluislakkek Gerekyok benim kızım da 10 aylık ve uzunca bir süredir emerken ve uyurken kulağını tutuyor önceleri diş yüzünden sandım ama değil, emerken keyif yapıyor uyurken de sakinleştiriyor kendini. Uykuya çok direnen bir bebek benimki sanırım sizinki de öyle
Gerekyok Kubrasolmmaz yaaa o ihtimali hiç düşünmedim çünkü daha önceki diş dönemlerinde böyle yapmıyodu
123ilker_annesi Gerekyok benim oğlumda yapıyordu her elini kulağına attığında tuttum elini unuttu galiba yapmıyor buara