S_E_KLM 5 gün sürdü doktor şerbet gibi bir şurup vermişti fayda etmedi 2 tane kuru kayısıyı bir bardak suya koydum sabah aç karnına onu içtim o şekilde rahatladım hiç bir şekilde katı tüketmedim dikişlerim iyileşene kadar hep çorba karpuz hoşaf çünkü katı yediğim an kabız oluyordum