Hanımlar 6 aylık süt iznim ayın 25 den sonra başlıyor nasip olursa size sorum 6 ay sut iznini birlestirmek istedim tek seferde kullanacağım
nasıl ilerliyor bu süreç kaç ay izinli olmuş oluyorum dilekçe yazacakmıyım yada onlar mı sisteme girip baslatıyor iş yeriyle görüştüm kabul ettiler.