Kizlar tüm gün ordan oraya geziyor iş güç yapamıyorum. Yürüteç onermiyorlar hani ona koysam nefes alırım diyorum o da yok. Mama sandalyesine koyup 15 20 dk yemeğimi yapıyorum vc gidiyorum max bu. Bebek 7 aylık. Sizler ne yapıyorsunuz tek başıma oyle zorlanıyorum arkasında koş koş tüm gün. Bana önerin olur mu oyuncak vs kosa süreli oynuyor etrafi keşif derdinde