Wanderlust Elifin-annesi hane geliri 18bin alti olan herkes diye dinledim ama ayrintiya bakamadim yanlis olmasin
bglm Elifin-annesi aıleden bır kısı hanede ev tapusu yoksa gelır satıda uyuyorsa il de üç yıl oturuyorsan basvurabılırsın
bglm Elifin-annesi aılede ev tapu olmayacak ıstanbul hane gelır sartı 18 bın altı olucak dıger ıller 16 bın altı olucak il de üç yıl oturuyor olucakmıssın aıleden bır kısı basvuru yapabılecek
mucizemoglummmm bglm Ben de İstanbul dan farklı ile yeni taşındım ne oraya ne buraya başvuru yapamayacak mıyım 😑
Arasbeyinannesi Elifin-annesi 18 ve 30 yaş aralı yapabiliyor emekliler şehir gazı yakınları üzerine ev arsa olmayanlar
UzayliOzge Elifin-annesi Evi olmayana bekar,evli farketmeden veriliyor. Yanlış olmasın ya 20.000 yada 50.000 yatırmak gerekiyor ilk başta kurada ev çıkmazsa da parayı geri yatiriyorlar. Bizde başvurucaz inşallah 🤲🏻
Elifin-annesi Peki sizce gençler için ayri kategori açilmiş öncelik onlara mi verilecek yoksa diger vatandaşlarami